A képzés jelenleg nem elérhető, hamarosan azonban új hírekkel érkezek számodra, kedves érdeklődő!

"Online szolgáltató vállalkozás indítása és eredményes működtetése"


kétnapos online workshop

Hivatalos szakmai képzésről szóló tanúsítványt nyújtó workshop – 2024. március 19-20-án, amely utólag korlátlan számban visszanézhető!

Vállalati tervezőként átadom azt a tudást a hallgatóknak, hogy hogyan tudnak felkészülten, magabiztosan, eredményesen elindítani és működtetni egy virtuális asszisztens vagy bármely más online szolgáltató vállalkozást.

Jelentkezési határidő 2024. március 17.

workshop

De kik is valójában a virtuális asszisztensek?

Adminisztráció és szervezés területén segítünk másoknak, elsősorban vállalkozóknak. Ezt szintén vállalkozóként tesszük, az irodánk pedig általában az otthonunk.

megbizhato

Az online workshop nem titkolt célja, hogy minél több megbízható szolgáltató legyen ezen a területen, akik valódi, minőségi segítséget tudnak nyújtani a vállalkozásoknak.

Neked ajánlom:

online adminisztrációt végző kezek laptop billentyűzeten íróasztalon és virág

A főbb tematika (a teljesség igénye nélkül)

vállalkozói gondolkodásmód megalapozása, vállalkozói alapismeretek, mentális felkészítés

 

virtuális asszisztencia és online szolgáltató szektor alapismeretek, fejlődése és aktuális helyzete

 

online szolgáltató vállalkozás indításának gyakorlati lépései

 

félelmek és felmerülő akadályok kezelése

 

szolgáltatási kör meghatározása, specializáció

 

kommunikációs csatornák megválasztása és működtetése

 

leggyakoribb hibák, melyek az eredményességet gátolják

 

kommunikáció írásban, szóban, a konzultáció

 

együttműködések kialakítása a gyakorlatban

 

működési terv, árképzés

 

énmárkaépítés

 

a sikeres működés nélkülözhetetlen elemei

 

egyebek (programok, szoftverek, konkurencia, időgazdálkodás, jogszabályi megfelelőségek stb.)

 

mindez teljesen az alapokról, érthetően, gyakorlatiasan.

 

felvetel

A képzésről videófelvétel készül!

A felvételt a résztvevők egy zárt Facebook csoportba feltöltve korlátlan számban visszanézhetik az esemény után.

Ebben a csoportban minden később felmerült kérdésedet is átbeszéljük akár az indulás, akár a vállalkozás működtetése kapcsán.

Bármikor elakadnál, itt megoldjuk a problémádat a folyamatos szakmai támogatás során.

Ez a zárt csoport egy biztonságos háttérországod lesz.

 

A munkádat a
Megvalósítási munkafüzet
fogja még segíteni.

Ez a kiadvány egy támogató társként kísér majd a vállalkozói utadon!

 

munkafüzet

A felnőttképzési hivatalos szakmai tanúsítvány mellett ráadásul megkapod az ajánlásomat a képzést igazoló logó formájában, melyet kitehetsz a felületeidre, így az odalátogatók azonnal fogják tudni, hogy képzett partner vagy.

 

a képzést igazoló logó

Ki vagyok én és miért bízz meg bennem?

Szabó Ági vagyok, a Virtuális Irodaház alapítója, a hazai virtuális asszisztensek és online szolgáltatók közösségének szellemi vezetője, meghatározó személyisége.

A több, mint 13.500 főt számláló Virtuális asszisztensek fóruma és online szolgáltatók közössége Facebook csoport létrehozója,  melyet a Forbes úgy jellemzett: a közösség, amire érdemes odafigyelni!

 

Szabó Ágnes

 

Amikor megfogalmazódott bennem a képzés gondolata, tudtam, hogy többet és mást szeretnék nyújtani neked, mint amit általában várhatsz egy online workshoptól.

Hasznos, értékes, gyakorlatban alkalmazható tudást, ami megalapozza az eredményes vállalkozói működésed és gondolkodásmódodat.

 

Ha valóban színvonalas szolgáltatást nyújtó és profitot termelő vállalkozást szeretnél működtetni, akkor kezdjük el a közös munkát ezzel a képzéssel!

Letesszük a stabil alapokat a vállalkozás elindításához, majd gyakorlati és működő információk következnek a vállalkozás működtetéséhez és hosszútávú fenntartásához.

A-Z-ig átbeszéljük a szakmát, az ügyfélszerzést, mindent tudni fogsz, amire szükséged van, garantáltan mellébeszélés nélkül!

 

"

Minden tudásomat átadom neked erről a területről, melyben a Virtuális Irodaház égisze alatt megtartott több száz órányi egyéni konzultáció (vállalkozás indítási – és fejlesztési területen) tapasztalata is benne van.

Ági

Részvételi díj:

Összesen:

89.900 Ft egyösszegben

kéthavi részletfizetés esetén 2 x 44.950 Ft

megbizhato

2024. március 19-20-án „Online szolgáltató vállalkozás indítása és eredményes működtetése" online workshop!

Mindkét napon 9.00 – 14.00 óráig tart az előadás.

Jegyezd be a naptárba a dátumot, és küldd el időben a jelentkezésed!

 

Jelentkezési határidő: 2024.03.17.

 

Szabó Ági laptop mögött otthoni munka közben

Konkrét iránymutatással könnyebb és gyorsabb felkészülni a saját vállalkozás indítására!

 

Az anyag színvonalára és minőségére a korábbi képzéseken tanult több, mint 800 elégedett végzős a legrelevánsabb garancia!

Ha szeretnél átfogó, érthető, komplex anyagot a témában, hogy akár azonnal neki tudj állni a saját online szolgáltató vállalkozásod felépítésének, jelentkezz most!

Ha eddig halogattál, akkor itt az idő! Ne várj semmire, egyszerűen csak kezdd el végre! Írj nekem!

 

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

A virtuális asszisztensek adminisztráció, asszisztencia és szervezés területén segítenek elsősorban más vállalkozásoknak, mindezt szintén vállalkozóként teszik.
Elsősorban azoknak ajánlom, akik valamilyen megoldást és kiutat keresnek a jelenlegi helyzetükből:
  • – kisgyermekes anyáknak,
  • – kiégett alkalmazottaknak,
  • – azoknak, akiknek nincs továbblépési lehetőségük a jelenlegi munkahelyükön, de érzik, hogy több van bennük,
  • – a digitális nomád életmód iránt érdeklődőknek,
  • – azoknak, akik otthonról szeretnének dolgozni,
  • – meglévő vállalkozás mellé új lábra vágyóknak,
  • – gyermeket tervezőknek.
Ez lehet, hogy meglepő lesz, de alig kell hozzá valami. Ha készségszinten tudod használni a számítógépet, ismered a böngészőt, használsz levelező programot, használod a Word-öt, akkor már csak egy számlázó program és egy időmérő alkalmazás használatát kell megtanulnod, és gyakorlatilag el lehet indulni virtuális asszisztensként.
Minden más, ami kellhet (program, alkalmazás), azt menet közben is meg tudod tanulni.
  • Készségek lesznek, amik elengedhetetlenek ezen a területen és amik a sikeredet alapvetően biztosítani fogják.
Még mindig nagyon kevés, akkor is, ha úgy is tűnik, hogy sokan vagyunk. A virtuális asszisztensekről nincs statisztika, hiszen a tevékenység nem bejelentés köteles, én 1.000-2.000 közé teszem a működő virtuális asszisztensek számát. Ha arányaiban nézzük, akkor ez a KSH adatbázisában szereplő gazdasági szervezetekhez viszonyítva kifejezetten nagyon alacsony szám.
Amit fontos tudnod, hogy nem leszel ügyvezető, nem leszel cégvezető, nem leszel döntéshozó és nem leszel mindenes. Virtuális asszisztensként a háttértámogatást adod azokban a folyamatokban, amelyeket teljes biztonsággal és szakmai hozzáértéssel el tudsz vállalni. Sok esetben nem is gondolod, hogy az a tudás, ami számodra természetes, az másnak nem az, és szívesen fizet azért, hogy az adott feladatot elvégezd helyette.
Ez teljesen egyénfüggő. Nincs két egyforma virtuális asszisztens vállalkozás, mert mindenki hozza magával a személyiségét, a korábbi munkatapasztalatát, a tanulmányait, az érdeklődési körét, ezek fogják meghatározni, hogy milyen szolgáltatási palettát állít valaki össze.
A képzésen megtanítom, hogy hogyan tudod a legeredményesebben és a számodra legmegfelelőbb módon kialakítani a szolgáltatásaidat.
Az egyik legjobb megoldás lehet, mert akkor nem nyomaszt, hogy azonnal bevételt kell termelned. Akkor érkezik a havi fix bevétel és mellette kényelmesen, a saját tempódban tudod építeni a vállalkozásodat. A legrosszabb, amit tehetsz, ha azonnal felmondasz a munkahelyeden, ezt semmiképpen nem tanácsolom.
  • A vállalkozás felépítéséhez idő kell, de ahogy elkezded felépíteni, egyszer csak el fog érkezni egy „fájdalompont”, amikor már annyi megbízásod lesz, hogy nem tudod párhuzamosan vinni a két tevékenységet. Viszont addigra már megalapoztad a vállalkozásodat ahhoz, hogy bátrabban továbbléphess. Azzal számolni kell, hogy főállás mellett lassabban fog felépülni a vállalkozás, de érdemes türelmesnek lenni.
Természetesen. Külföldről is tudsz dolgozni a hazai piacra, illetve a külföldi piacra is, hiszen ez egy teljesen kötetlen, helyfüggetlen munkavégzési forma. Az adózási kérdéseket illetően természetesen mindenképpen kompetens szakemberrel kell konzultálni.
Igen, szükséges, mert a vállalkozói gondolkodásmódot is tanulni kell. Ha korábban nem voltál vállalkozó, akkor nagyon sok olyan terület van, amit nem ismersz és nem is gondolsz rá, mert a létezéséről sem tudsz, az online szolgáltató szektorban azonban ezek ismerete bizony szükséges.
  • Azért is fontos a képzés, mert évek óta ezen a területen dolgozom, látom, hogy hogyan változik az iparágunk, több száz óra konzultáció van mögöttem és ezt a tudást és tapasztalatot mind átadom a képzésen.
Igen, a képzésen részletesen szó lesz az ügyfélszerzés módjairól.
  • Természetesen senki nem tudja garantálni, hogy a képzés után azonnal lesz ügyfeled, hiszen ehhez te kellesz, de el fogom mondani, hogy milyen úton tudod elérni a potenciális ügyfeleket.
  • A képzést követően érteni fogod az ügyfélszerzés sajátosságait ezen a területen és össze fogod tudni állítani a számodra komfortos módszerekből a saját stratégiád.
Nincs olyan, hogy kezdő ár, hiszen hozod a korábbi munkatapasztalatodat, tudásodat, mindent, amit tanultál és dolgoztál az elmúlt időszakban.
Vállalkozóként vagy kezdő, nem munkavállalóként, ezért azonnal, az első perctől kezdve piaci áron kell szolgáltatni. Ezt a piaci árat pedig meghatározza majd a célcsoportod és a szolgáltatási palettád is.
Azt, hogy valakinek van-e keresnivalója a piacon, a piac és a potenciális ügyfelek fogják eldönteni. Ha mindent megteszel, ami tőled telik, alkalmazod a képzésen tanultakat a gyakorlatban, megvan benned a kellő motiváció és alázat, akkor meg fogod találni a számodra ideális ügyfeleket és lesz keresnivalód a piacon.
A hozzám beérkező ügyfélmegkereséseket mindig a saját mentoráltjaimnak továbbítom. A szupererőm, hogy nagy aránnyal azonnal megtalálom a megfelelő ügyfél – VA párost.
  • Erről a képességemről a vállalkozói réteg egyre szélesebb köre szerez tudomást, így újabb és újabb megkeresések érkeznek hozzám.
  • Én magam nem tudok munkát adni, viszont a képzésen mindent megtanítok neked ahhoz, hogy képes legyél saját magad ügyfeleket szerezni és ne legyél kiszolgáltatva másnak.
Igen, egy zárt Facebook csoportba fogom feltölteni a képzést tematikákra bontva, ahol korlátlanul visszanézhető lesz.