Itt most minden a helyére kerül! Kötelező olvasmány

Miért éri meg Neked az együttműködés a Virtuális Irodaházzal? Lássuk konkrét adatokkal!

Egyik kedves egyéni vállalkozó grafikus ismerősömmel beszélgettem, hogy neki mennyi ideje megy el az olyan tevékenységekkel, amiket muszáj megcsinálnia, de nem a konkrét bevételszerző tevékenysége.

A következő választ adta: „mindegy mennyi, ezeket úgyis meg kell csinálni, pénzem meg nincs arra, hogy megbízzak vele valakit”.

Arra kértem, egy hétig jegyezze fel, hogy konkrétan milyen munkafolyamatra mennyi ideje megy el.

A végeredmény számomra nem meglepő: átlagosan napi 2 órát tölt olyan munkafolyamatokkal, ami nem grafikusi munka, és ez hétvégén sincs másképp!

⁉️ Hova tűnik a heti 14 (!!!) óra? Lássuk:

❌ Egyezteti az ügyfeleivel a munka részleteit emailben (határidő, konkrét elképzelés egyeztetése, szerződés, számlázás, stb). Ebből az ügyfelekkel való végtelen egyeztetés saját elmondása szerint nagyon leszívja az energiáját.

❌ Céges facebook oldalán megnézi a statisztikákat, kitalálja a témáját és megírja a heti 3 tervezett posztját (egy bejegyzésre több, mint 1 órája rámegy!).

❌ Átnézi a releváns facebook csoportokat (ez néha napi 1 óra görgetés!) és ha van neki szóló munkalehetőség, arra megírja a jelentkezést.

❌ Ingyenes számlázóprogramból kiállítja az aktuális számláit.

Elétettem egy tervet.

Ma ő az egyik állandó ügyfelem. 180 km-re lakunk egymástól. Heti 5 órát dolgozom neki. Heti 5 órába belefér mindaz, amit ő 16-ban végzett el, és még új lehetőségek is nyíltak előtte:

✅ Előre kész van egy havi facebook poszt terve, hetente előre időzítve van a megírt 3 bejegyzése.

✅ Napi 2 órája szabadult fel: több ügyfelet tud vállalni, elkezdett végre sportolni is – eddig erre nem tudott időt szakítani.

✅ Figyelmébe ajánlottam egy workshopot és egy konferenciát, eddig eszébe sem jutott ilyeneken részt venni. Annyira sikeresek voltak, hogy havi rendszerességgel vesz ezentúl részt hasonló rendezvényeken, a networking része különösen hasznos volt számára.

✅ Könyvelőjével felvettem a kapcsolatot, és a kért formában rendezve adom át az anyagokat.

✅ Az egyik legnagyobb időrabló feladat az ügyfelekkel való végtelen egyeztetés: egyszerűen lebeszélem a részleteket; a szerződést, számlát elkészítem, megküldöm.

✅ Hamarosan készül insta és linkedin oldala is, ezeket szépen felfuttatjuk.

✅ Nincs weboldala, ami manapság elengedhetetlen, így hamarosan ebbe is belevágunk, de ez már egy másik poszt témája lesz 😊

Ha azt érzed valamire nem jut annyi időd, amennyit szeretnél, keress meg az ingyenes online konzultációért és kiderítjük, miben tudjuk optimalizálni a folyamataidat, a rendszereidet! 🙂

Köszönöm, hogy itt vagy és ha hírét viszed a vállalkozásomnak! 🌷

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé.