Az én sztorim – Poósné Fehér Ildikó, a Doliki Virtuális asszisztens vállalkozás alapítója

Poósné Fehér Ildikó virtuális asszisztens és laptop

Poósné Fehér Ildikó vagyok, 3 gyermekes édesanya, virtuális asszisztens, közlekedésmérnök, logisztikus

Nem is tudom hol kezdjem a történetemet…

Talán minden akkor kezdődött mikor a 3. gyerek születése után megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy hova fogok elmenni dolgozni, ha eljött az ideje.

Mi az a terület, ahová 3 gyerek mellett is felvesznek olyan időbeosztással, hogy tudjam őket reggel vinni és ne úgy essek be a vacsora asztalhoz.

Ekkor jött az ötlet, hogy elvégezzem a pedagógiai asszisztens képzést. Fel is vettek, de valahogy a saját gyerekeim mellett hamar rá kellett jönnöm, hogy nem nekem való 25 kis csibészre vigyázni egész nap.

Az elmúlt években nagyon sok területen kipróbáltam magam, mivel nem vagyok az a „csak a gyerek és semmi más” típusú anyuka. 

Dolgoztam lakáskasszánál, óvodában, hitelügyintézőként, eladóként. De mindig ott motoszkált a fejemben a gondolat, hogy vállalkozóként mennyivel szabadabb lenne az életem.

A közösség ereje

Szembe jött velem egy anyukás facebook csoportban Szabó Ágnes csoportja, a Virtuális Asszisztensek Fóruma. Egészen eddig a percig, nem hallottam róla.

Már első ránézésre is szimpatikus volt.

Ennyi segítőkész, jószándékú embert ritkán látni egy helyen. Ahogy görgettem a posztokat egyetlen negatív kommenttel nem találkoztam, csak kedvességgel és segíteni akarással.

Tudtam, hogy nekem itt a helyem!

Gondolkoztam, hogyan is indulhatnék neki. Hogyan kezdhetnék el én is ezen a területen dolgozni. Majd rátaláltam egy olyan képzésre, ami pont ebben segít.

Szabó Ági “Így lehetsz Te is profi online vállalkozástámogató – színvonal, minőség, felelősen” webinarjára.

Meghallgattam legalább 3-szor, és elkezdtem a benne hallottakból építkezni.

Megálmodtam a Doliki nevet, melyről már írtam egy cikket Kiskó Anikó oldalára.

Ide kattintva olvashatod el.

 Létrehoztam a Facebook oldalamat, és a Linkedin profilomat.

Elkezdtem teljesen nulla ismerettel videókból felépíteni a weboldalamat, amit azóta is folyamatosan igyekszem fejleszteni és tökéletesíteni: https://dolikiasszisztens.hu/

Éjjel-nappal ezzel foglalkoztam, mikor nem a családdal. Vitt a lendület és a lelkesedés, ami azóta is töretlen. Nem voltak nagy elvárásaim, első körben úgy gondoltam, ha már a KATA összegét megkeresem, nagyon boldog leszek.

Egy dolog hiányzott, mégpedig a célcsoport. Így mindenre, amit úgy gondoltam meg tudok csinálni jelentkeztem. 1 hónap alatt meglett az első ügyfelem, majd szép lassan a második és harmadik.

A munkák során rájöttem, hogy mi az a terület, ami nem nekem való. Ilyen az egésznapos telefonálás, vagy például a közösségi média felülületek kezelése. Számomra ez kiszámíthatatlan terület.

De arra is rájöttem, hogy mi az, amit igazán szeretek. Például az Excel bűvölése, amit nagyon sokan a hátuk közepére kívánnak, adatbázisok és kimutatások létrehozása. Nagyon megszerettem a webshopos munkákat is. Olyan dolgokban érzem magam otthon, ami nagyfokú precizitást és odafigyelést igényel. Talán ezért a kedvenc ügyfelem egy ügyvéd hölgy, akivel immár 3 hónapja dolgozhatok együtt. 😊

Folyamatosan fejlesztem magam, ezért veszek részt jelenleg is két képzésen. Egy virtuális asszisztens és egy online marketing képzésen is. Ez nem csak azért hasznos, mert szeretnék minél nagyobb szaktudással segíteni a vállalkozóknak, hanem a saját vállalkozásom fejlődését előre viszi.

Egy új irány

A szomszédomnak meséltem róla mivel is foglalkozom. Épp felújították a házukat és segítséget keresett az Otthonfelújítási támogatás igénylésének beadásához.

Ekkor jött a felismerés, hogy ez mennyi munkával és utánajárással jár. Mennyi dokumentumot kell kitölteni, hogy valaki megkapja a támogatást. Naprakésznek kell lenni, mivel változnak a dokumentumok, közben a feltételek stb.

Úgy gondoltam, ha nekik tudtam segíteni akkor miért ne segíthetnék másoknak is az igénylésben?

Miért csak vállalkozóknak segíthetne egy virtuális asszisztens?

Utána járni a dolgoknak, ügyvéddel és könyvelővel is egyeztettem, hogy megfeleljek mindennek. Átalakítottam a honlapomat, készítettem egy űrlapot a kapcsolatfelvételhez, elolvastam az összes anyagot, amit találtam a témában és kiraktam az első hirdetésemet, kialakítottam a folyamatot, hogy minden zökkenőmentesen menjen.

Az áraimat úgy lőttem be, hogy az átlagember is ki tudja fizetni.

Lehet, hogy éppen ezért, vagy a hirdetéseknek köszönhetően nagyon sok megkeresésem van.

Sokan vállalkozók, akik idő hiánya miatt nem tudnak vagy nem akarnak egy 5-6 órás pályázat megírással foglalkozni.

Az otthonfelújítási támogatáshoz itt találod az oldalamat: https://dolikiasszisztens.hu/otthonfelujitasi-tamogatas-igenyles-online/

Terveim

Lassan érik bennem a gondolat, hogy ebbe az irányba kellene a későbbiekben is tartanom, és pályázat írással foglalkozni.

És, hogy miért is szeretem ezt a fajta munkát? Kötetlen, szeretem, hogy segíthetek és szeretem megélni másokkal az örömöt, mikor megkapják a több millió forintot.

Rengeteg tervem van az elkövetkező másfél évre, amit igyekszem egyelőre magamban tisztázni.

Köztük van egy passzív jövedelem termelő terv, együttműködés másokkal.

Itt tartok most és boldogabb vagyok, mint valaha. Úgy érzem lassan újra megtalálom önmagam és ezt talán pozitívan hat a családra is. Amit meg kell tanulnom még, hogy észben tartsam miért is lettem vállalkozó ne akarjak egyfolytában dolgozni. 😊

Megjegyzés hozzáfűzése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük