Workshop, webinar

***AKTUÁLIS***

Hivatalos szakmai képzésről szóló tanúsítványt nyújtó workshop!

Megnyílt a jelentkezési lehetőség a

Virtuális asszisztens vállalkozás megvalósítása –

online workshopra!

De kik is valójában a virtuális asszisztensek?

Adminisztráció és szervezés területén segítünk más vállalkozókat. Ezt szintén vállalkozóként tesszük, az irodánk pedig általában az otthonunk.

Valóban színvonalas szolgáltatást nyújtó és profitot termelő virtuális asszisztens vállalkozást szeretnél működtetni?

  • Az online workshop nem titkolt célja, hogy minél több megbízható szolgáltató legyen ezen a területen, akik valódi, minőségi segítséget tudnak nyújtani a vállalkozásoknak.
  • Letesszük a stabil alapokat a vállalkozás elindításához, majd gyakorlati és működő információk következnek a vállalkozás működtetéséhez és hosszútávú fenntartásához.
  • A-Z-ig átbeszéljük a szakmát, az ügyfélszerzést, a pénzügyeket.
  • Minden tudásomat átadom neked erről a területről!

Neked szól a workshop,

  • …ha most tervezgeted, milyen vállalkozást indítanál 2022-ben,
  •    ha szeretnél egy új lábat meglévő vállalkozásodnak,
  •    ha szükséged van egy új bevételi forrásra,
  •    ha már virtuális asszisztensként dolgozol, de szeretnéd fejleszteni a vállalkozásod.

2022. június 07-08-án (kedd, szerda) Virtuális asszisztens vállalkozás megvalósítása – online workshop!

Mindkét napon 09.00 – 14.00 óráig tart az előadás.

Sokan hónapokig csak terveznek, csoportokban posztokból tanulnak, készülnek, jegyzetelnek, hírlevelekből informálódnak  – az online workshopon ezt az időt és energiát is megspórolom Neked!

Mennyivel egyszerűbb a workshop után megfelelő, kitapasztalt irányelvek mentén tudatosan készülni!

Konkrét iránymutatással könnyebb és gyorsabb felkészülni a saját virtuális asszisztens vállalkozás indítására!

Tematika (a teljesség igénye nélkül):

1. nap:

  • a terület bemutatása, piaci körkép
  • a pálya nehézségei
  • jogszabályi megfelelőségek
  • a vállalkozás indításának gyakorlati lépései
  • felmerülő költségek, az induláshoz szükséges anyagi, tárgyi feltételek
  • árképzés
  • működési terv
  • specializáció
  • együttműködések
  • konkurencia

2. nap:

  • szolgáltatások bemutatása
  • célcsoport meghatározása
  • énmárkaépítés
  • online megjelenés
  • ügyfélszerzés
  • folyamattervezés
  • kommunikáció írásban, szóban
  • panaszkezelés
  • időgazdálkodási tippek
  • legfontosabb szoftverek, oldalak, appok
  • vállalkozói szótár

mindez teljesen az alapokról, érthetően, gyakorlatiasan.

Mit kell még tudnod a jelentkezéshez?

A kétnapos online képzés díja 39.900 Ft.

Amennyiben szeretnél részt venni a workshopon, akkor írj kérlek az iroda@virtualisirodahaz.hu címre.

Figyelem!!! Fontos információ!!!!!

A résztvevők hivatalos szakmai képzésről szóló tanúsítványt kapnak!!!

A jelentkezést követően küldöm meg az ászf-et, adatkezelési tájékoztatót, díjbekérőt, egyéb információkat.

Az anyag színvonalára és minőségére a korábbi workshopokon, webinarokon végzett közel 600 elégedett végzős a legrelevánsabb garancia!

Ha szeretnél átfogó, érthető, komplex anyagot a témában, hogy akár azonnal neki tudj állni a saját virtuális asszisztens vállalkozásod felépítésének, írj az iroda@virtualisirodahaz.hu címre!

Jelentkezési határidő: május 31.!

Ha eddig halogattál, akkor itt az idő! Ne várj semmire, egyszerűen csak kezdd el végre! Írj nekem!

Üdvözlettel: Ági

***** ARCHÍV *****

“Így lehetsz Te is profi online vállalkozástámogató – színvonal, minőség, felelősen” webinar

CSAK 2021. DECEMBER 31-IG ÉRHETŐ EL, UTÁNA KIVEZETÉSRE KERÜL!

(A következő képzés várható megjelenése 2022. tavasza.)

Az online workshop anyaga elérhető online videós anyag formájában!

🔸Ha most tervezgeted, milyen vállalkozást indítanál 2021-ben,

🔸ha szeretnél egy új lábat meglévő vállalkozásodnak,

🔸ha szükséged van egy új bevételi forrásra,

🔸ha már virtuális asszisztensként dolgozol, de szeretnéd fejleszteni a vállalkozásod,

akkor Neked szól a webinar!

Az anyag:
🔷 Bármikor elkezdhető, megállítható, folytatható!
🔷 Mindenki a saját tempójában tud haladni!
🔷 Korlátlan mennyiségben meghallgatható!

És hogy miről is van szó a videókban (a teljesség igénye nélkül):

🔶 Az alapoktól indulunk, és a sikeres működtetéshez való információkat adom át érthetően, gyakorlatiasan
🔶 online vállalkozástámogatói munka bemutatása, piaci körkép
🔶 a pálya nehézségei
🔶 jogszabályi megfelelőségek
🔶 a vállalkozás indításának gyakorlati lépései
🔶 szükséges anyagi, tárgyi feltételek
🔶 árképzés
🔶működési terv
🔶 specializáció
🔶 konkurencia
🔶 szolgáltatások gyakorlati bemutatása
🔶 online megjelenés
🔶 ügyfélszerzés
🔶 kommunikáció írásban, szóban
🔶 panaszkezelés
🔶 időgazdálkodási tippek
🔶 legfontosabb szoftverek, oldalak, appok
🔶 online vállalkozástámogató szótár

Ha szeretnél átfogó, érthető, komplex anyagot a témában, hogy akár azonnal neki tudj állni a saját online vállalkozástámogató (virtuális asszisztens) vállalkozásod felépítésének, írj az iroda@virtualisirodahaz.hu címre!

Az online videós anyag ára: 29.900 Ft.

Az anyag színvonalára és minőségére a több, mint 200 elégedett végzős pozitív visszajelzése a legrelevánsabb garancia!


***ARCHÍV***

“Így lehetsz Te is profi online vállalkozástámogató – színvonal, minőség, felelősen” online workshop

💻 Az online vállalkozástámogatók (virtuális asszisztensek) adminisztráció, asszisztencia és szervezés területén segítik ügyfeleiket a saját otthonukból, online.

❗️ Vajon hány valóban színvonalas szolgáltatást nyújtó és profitot termelő virtuális asszisztens vállalkozás működik ma Magyarországon?

📌 Az „Így lehetsz Te is profi online vállalkozástámogató – színvonal, minőség, felelősen” online workshop nem titkolt célja, hogy minél több megbízható szolgáltató legyen ezen a területen, akik valódi, minőségi segítséget tudnak nyújtani a vállalkozásoknak.

📌 2020. október 12-13-án tartom online workshopomat, ahol minden tudásomat átadom neked! Mindkét napon 9.00 – 13.00 óráig tart az előadás.

📌 Letesszük a stabil alapokat a vállalkozás elindításához, majd gyakorlati és működő információk következnek a vállalkozás működtetéséhez és hosszútávú fenntartásához. A-Z-ig átbeszéljük a szakmát, az ügyfélszerzést, a pénzügyeket.

Tematika:

1. nap:

💡 online vállalkozástámogatói munka bemutatása, piaci körkép

💡 a pálya nehézségei

💡 jogszabályi megfelelőségek

💡 a vállalkozás indításának gyakorlati lépései

💡 felmerülő költségek, az induláshoz szükséges anyagi, tárgyi feltételek

💡 árképzés

💡 működési terv

💡 specializáció

💡 konkurencia

2. nap

💡 online vállalkozástámogatói szolgáltatások gyakorlati bemutatása

💡 online megjelenés

💡 ügyfélszerzés

💡 kommunikáció írásban, szóban

💡 panaszkezelés

💡 időgazdálkodási tippek

💡 legfontosabb szoftverek, oldalak, appok

💡 online vállalkozástámogató szótár

💲 A workshop ára 29.900 Ft. Lehetőség van a 2 részletben történő fizetésre.

📧 Jelentkezni lehet az iroda@virtualisirodahaz.hu címen. A jelentkezést követően küldöm meg az ászf-et, díjbekérőt, egyéb információkat és dokumentumokat.

✅ Addig is szeretettel várlak a Virtuális asszisztensek fóruma zárt facebook csoportban!

Így lehetsz Te is virtuális asszisztens ONLINE workshop!

2020. július 18. 09.00 – 14.00 óráig

Ismerd meg az online vállalkozástámogatók, azaz a virtuális asszisztensek működését!

Adminisztrációs, szervezési munkánkkal támogatjuk a vállalkozások mindennapi működését a saját otthonunkból.

JELENTKEZZ a Virtuális Irodaház Így lehetsz Te is virtuális asszisztens online WORKSHOPJÁRA!

Bemutatkozom: Szabó Ágnes vagyok, a Virtuális Irodaház megálmodója, online vállalkozástámogató.

Közgazdászként diplomáztam, majd több, mint másfél évtizedet töltöttem munkavállalóként többek közt irodavezetőként, banki tanácsadóként és köztisztviselőként a NAV kötelékében.

Virtuális asszisztenciával, online vállalkozástámogatással foglalkozó vállalkozásomat nagy körültekintéssel indítottam, hosszú ideig készültem a megvalósítására.

Számos szakértővel konzultáltam, online képzéseken vettem részt és a VA vállalkozást érintő valamennyi terület tapasztalatát begyűjtöttem, melyet ezen a workshopon átadok a résztvevőknek.

A tematika a teljesség igénye nélkül:

– virtuális asszisztencia az alapoktól, piaci körkép
– a vállalkozás elindításához szükséges ismeretek (jogi, számviteli)
– beszélünk a nehézségekről
– a megbízói oldalról felmerült igényekről és megválaszoljuk az aggályaikat
– megbeszélünk minden felmerülő kérdést és kétséget a témával kapcsolatban
– az induláshoz szükséges ráfordítás
– árképzés
– üzleti terv
– specializáció
– lehetséges szolgáltatások köre
– saját online megjelenés
– ügyfélszerzés
– kommunikáció az ügyfelekkel szóban, írásban
– időgazdálkodás
– legfontosabb szoftverek, oldalak, appok
– VA szótár

A résztvevők tagjai lehetnek a Virtuális Irodaház VIP facebook csoportnak, ahol gyakorlati munka folyik, extra szakmai tartalmakat osztok meg, és minden felmerülő kérdést megválaszolok.

Az online workshop ára 27.900 Ft.

A technikai részleteket, általános szerződési feltételeket és a díjbekérőt a jelentkezést követően küldöm meg a résztvevők számára.

Jelentkezni 2020. július 16. éjfélig lehet, az iroda@virtualisirodahaz.hu címen.

Csatlakozz hozzánk a Virtuális asszisztensek fóruma csoportba is!


Szeretettel várok minden érdeklődőt!

Így lehetsz Te is virtuális asszisztens ONLINE workshop!

2020. június 20-21. 16.30 – 19.00

Ismerd meg az online vállalkozástámogatók, azaz a virtuális asszisztensek működését!

Adminisztrációs, szervezési munkánkkal támogatjuk KKV-k, egyéni vállalkozók mindennapi működését a saját otthonunkból.

JELENTKEZZ a Virtuális Irodaház Így lehetsz Te is virtuális asszisztens online WORKSHOPJÁRA!

Bemutatkozom: Szabó Ágnes vagyok, a Virtuális Irodaház megálmodója, projektmenedzser, online vállalkozástámogató.

Közgazdászként diplomáztam, majd több, mint másfél évtizedet töltöttem munkavállalóként többek közt irodavezetőként, banki tanácsadóként és köztisztviselőként a NAV kötelékében.

Virtuális asszisztenciával, projektmenedzsmenttel, online vállalkozástámogatással foglalkozó vállalkozásomat nagy körültekintéssel indítottam, hosszú ideig készültem a megvalósítására.

Számos szakértővel konzultáltam, online képzéseken vettem részt és a VA vállalkozást érintő valamennyi terület tapasztalatát begyűjtöttem, melyet ezen a workshopon átadok a résztvevőknek.

A tematika a teljesség igénye nélkül:

– virtuális asszisztencia az alapoktól, piaci körkép
– a vállalkozás elindításához szükséges ismeretek (jogi, számviteli)
– beszélünk a nehézségekről
– a megbízói oldalról felmerült igényekről és megválaszoljuk az aggályaikat
– megbeszélünk minden felmerülő kérdést és kétséget a témával kapcsolatban
– az induláshoz szükséges ráfordítás
– árképzés
– üzleti terv
– specializáció
– lehetséges szolgáltatások köre
– saját online megjelenés
– ügyfélszerzés
– kommunikáció az ügyfelekkel szóban, írásban
– időgazdálkodás
– legfontosabb szoftverek, oldalak, appok
– VA szótár

A résztvevők tagjai lehetnek a Virtuális Irodaház VIP facebook csoportnak, ahol extra szakmai tartalmakat osztok meg, és minden felmerülő kérdést megválaszolok.

Az online workshop ára 19.900 Ft.

A technikai részleteket, általános szerződési feltételeket és a díjbekérőt a jelentkezést követően küldöm meg a résztvevők számára.

Jelentkezni 2020. június 18. éjfélig lehet, az iroda@virtualisirodahaz.hu címen.

Csatlakozz hozzánk a Virtuális asszisztensek fóruma facebook csoportba is!

Szeretettel várok minden érdeklődőt!

Így lehetsz Te is virtuális asszisztens workshop – ONLINE!

Így lehetsz Te is virtuális asszisztens workshop online, 2020. május 23-24-én! 

Mindkét nap 16.30-tól 19 óráig fog tartani a tudásanyag átadása.

A tematika a teljesség igénye nélkül:

  • virtuális asszisztencia az alapoktól, piaci körkép
  • a vállalkozás elindításához szükséges ismeretek (jogi, számviteli)
  • beszélünk a nehézségekről
  • a megbízói oldalról felmerült igényekről és megválaszoljuk az aggályaikat
  • megbeszélünk minden felmerülő kérdést, aggályt és kétséget a témával kapcsolatban
  • szükséges anyagi feltételek
  • árképzés
  • üzleti terv
  • specializáció
  • lehetséges szolgáltatások köre
  • saját online megjelenésről mindent, hogy sikeres legyél
  • ügyfélszerzés
  • online jelenlét
  • kommunikáció az ügyfelekkel szóban, írásban
  • időgazdálkodás
  • legfontosabb szoftverek, oldalak, appok
  • VA szótár

A résztvevők tagjai lesznek a Virtuális Irodaház VIP facebook csoportnak, ahol extra szakmai tartalmakat osztok meg, és minden felmerülő kérdést megválaszolok.

Az online workshop ára 19.900 Ft.

A tanfolyam díja egyúttal folyamatos mentorálásra is előfizetés.

A technikai részleteket, általános szerződési feltételeket és a díjbekérőt a jelentkezést követően küldöm meg a résztvevők számára.

Jelentkezni 2020. május 22. éjfélig lehet, az iroda@virtualisirodahaz.hu címen.

Szeretettel várok minden érdeklődőt!

Így lehetsz Te is virtuális asszisztens workshop

• Szabadon dolgoznál, de a hideg ráz az MLM-től?
• Változtatnál, mert inkább partnereket szeretnél, mint főnököket?
• Nem találtad meg azt a karrier utat, ami valóban a tiéd?
• Megváltozott az élethelyzeted és keresed a munka világába visszavezető utat?
• Anyuka vagy és szeretnél többet együtt lenni gyermekeddel ahelyett, hogy reggeltől estig egy irodában ülnél?

Hallottál már az online vállalkozástámogatókról, azaz a virtuális asszisztensekről?

Sokan misztikusnak tartják ezt a munkát, pedig igazából egyáltalán nem az. A virtuális asszisztensek (VA-k) olyan szakemberek, akik a saját területükön támogatják KKV-k, egyéni vállalkozók, vagy akár nagyvállalatok mindennapi működését anélkül, hogy fizikailag jelen kellene lenniük a megbízójuknál.

Ha nem zárkózol el a vállalkozói léttől és úgy érzed, vannak olyan kvalitásaid, amelyeket szívesen kamatoztatnál vagy szeretnéd megtalálni magadban ezeket, akkor éppen most jött szembe veled A LEHETŐSÉG.

JELENTKEZZ a Virtuális Irodaház Így lehetsz Te is virtuális asszisztens WORKSHOPJÁRA!

Ismerd meg az online vállalkozástámogatás sokoldalúságát, fedezd fel a benned rejlő lehetőségeket és tanuld meg, hogyan tudod felépíteni a saját vállalkozásodat!

Mit kell tudnod rólam?

Szabó Ágnes vagyok, a Virtuális Irodaház megálmodója, projektmenedzser, online vállalkozástámogató.

Közgazdászként diplomáztam, majd több, mint másfél évtizedet töltöttem munkavállalóként többek közt irodavezetőként, banki tanácsadóként és köztisztviselőként a NAV kötelékében.


Virtuális asszisztenciával, projektmenedzsmenttel, online vállalkozástámogatással foglalkozó vállalkozásomat nagy körültekintéssel indítottam, hosszú ideig készültem a sikeres üzlet megvalósítására.
Számos szakértővel konzultáltam, online képzéseken vettem részt és a VA vállalkozást érintő valamennyi terület tapasztalatát begyűjtöttem, melyet ezen a workshopon átadok a résztvevőknek.

Kerülj Te is képbe a VA lét aspektusaival és pillants bele a megvalósításhoz szükséges területekbe!

Tanuld meg többek között a saját online vállalkozástámogató vállalkozásod beindításához szükséges lépéseket, az ügyfélszerzés fogásait, hatékonyságnövelő tippeket, az árképzést, az ügyfelekkel való hatékony kommunikáció alapjait, a legfontosabb szoftvereket, a lehetséges buktatókat és nehézségeket!

A résztvevők továbbá kedvezményes egyéni konzultációs lehetőséget is kapnak a vállalkozás indítása témában, személyre szabott tippekkel.

A kezedet a workshopot követően sem engedem el: tagja leszel egy VIP közösségnek, ahol a workshop résztvevőivel közösen támogatjuk az induló vállalkozásokat, megvitatjuk a még felmerült kérdéseket, dolgozunk az egyéni fejlődéseken.

A workshop ára 19.900 Ft.

Jelentkezni az iroda@virtualisirodahaz.hu email címen lehet. A jelentkezést követően további részleteket és fontos információkat küldök meg válaszlevélben.

Áldozz néhány órát arra, hogy eldönthesd, akarsz-e ezentúl a saját elképzelésed és időbeosztásod alapján dolgozni!

VA Kisokos

Ha téged is érdekel hogyan tudsz otthonról - valódi munkával pénzt keresni, akkor iratkozz fel a hírlevelemre és megajándékozlak a VA kisokossal!