Szolgáltatások

Adminisztráció virtuális asszsztens segítségéval

Adminisztráció

Ha úgy érzed, hogy elborít a papírmunka, vagy nem erősséged a rendszeres, precíz adminisztráció, akkor olvass tovább! Ezekben a feladatokban tudunk Neked segíteni (a felsorolás nem teljes körű):

  • adminisztrációs folyamatok optimalizálása, kidolgozása
  • piackutatás
  • árajánlatok bekérése, készítése
  • ügyfélkezelés
  • megrendelések kezelése
  • adatgyűjtés
  • kérdőívek, prezentációk készítése
  • nyilvántartások létrehozása, kezelése
  • üzleti levelezés
  • könyvelési anyag előkészítése, rögzítése, feldolgozása
  • iratrendezés
  • jegyzőkönyvek készítése
  • szöveg gépelése írott anyagból vagy hanganyag után
  • szövegszerkesztés, korrektúrázás
  • kimutatások, elszámolások készítése
  • számlázás

Asszisztencia

Több évnyi vállalati múltunkból eredően pontosan tudjuk, hogy egy sikeres vezető mögött mindig áll egy lojális, alapos és proaktív asszisztens, akire csukott szemmel is rá meri bízni magát és a cég ügyeit.

A Virtuális Irodaház asszisztensei ezzel a mentalitással és a maximális odafigyeléssel kívánják segíteni munkádat, hogy Neked tényleg csak arra kelljen koncentrálni, amire szeretnél: ügyfélszerzésre, cégvezetésre, értékteremtésre.

Az alábbi feladatokban tudunk Neked segíteni:

  • ügyfélszolgálat
  • kapcsolattartás üzleti partnerekkel, hivatalos szervekkel
  • email-ek kezelése
  • telefonos ügyfélszolgálat
  • naptár, időbeosztás kezelése
  • fénymásolás, scannelés, nyomtatás

Szervezési feladatok

Mi, a Virtuális Irodaháznál tisztában vagyunk vele, hogy egy-egy esemény, céges rendezvény sikerén milyen sok múlhat vállalkozásod életében. Az alábbi programok bármelyikéről is legyen szó, kulcsfontosságú, hogy minden részlet a helyén legyen.
Hogy ne pazarolj felesleges időt és energiát a szervezésre, mi ezekben tudunk segíteni Neked:

  • megbeszélések egyeztetése
  • helyszínek felkutatása, foglalása
  • üzleti ebédek szervezése
  • fakultatív programok szervezése
  • csapatépítő tréningek szervezése+
  • repi tárgyak, üzleti ajándékok intézése
  • utazásszervezés
  • rendezvényszervezés (céges és magán egyaránt pl esküvő, zsúr, születésnap stb)
  • egyéb szervezési feladatok

Kiegészítő szolgáltatások

Válassz személyre szabott, kiegészítő szolgáltatásaink közül, ha nincs időd, kapacitásod, vagy lehetőséged a személyes ügyintézésre vagy az egyedi tartalomgyártásra. A Virtuális Irodaház munkatársai számára éppoly fontos, hogy megfelelő módon képviseljenek egy találkozón, vagy megbeszélés során, mint ahogy a megfelelő személyre szabott tartalmat is elkészítjük online felületeidre.

Ezekben tudunk a segítségedre lenni:

  • személyes képviselet ellátása üzleti megbeszélésen, tárgyaláson, rendezvényeken, hivatalos szerveknél
  • blogbejegyzések készítése
  • weboldal szövegezése
  • közösségi média oldalak létrehozása, beállítása, kezelése
  • közösségi média bejegyzések megírása
  • közösségi média hirdetések elkészítése, beállítása
  • WordPress weboldalra tartalom feltöltése
  • hírlevél szerkesztése és küldése
  • emlékeztetők (névnap, születésnap, egyéb események figyelése)
  • adatmentés különböző adathordozókra
  • fotókönyv készítése

Személyes képviselet

Személyes képviselet ellátása lehetséges üzleti megbeszélésen, tárgyaláson, rendezvényeken, hivatalos szerveknél. A személyes képviselet ellátása mindig előre egyeztetett időpontban lehetséges. A képviseletet egy megbeszélés előzi meg, ahol egyeztetjük a legfontosabb tudnivalókat.

A képviselet ellátása minden esetben egyedi díjazású. Az árat meghatározza a képviselettel töltött idő, a felmerülő egyéb költségek (pl. utazás).

Virtuális projektmenedzsment

Optimalizálom a vállalkozásod adminisztrációs és szervezési folyamatait, konstruktív javaslatokat teszek ezen területek hatékonyságának növelésére, majd ezek kivitelezési folyamatait pontosan megtervezem és megvalósítom.

Virtuális projektmenedzserként az ügyfeleim 90 %-a úgy keres meg, hogy konstruktív megbeszélést szeretne a folyamatait illetően. Sokszor csak azt érzik, hogy döcög néhány terület, akadozik az információ, nehézkes az adminisztráció.

Az első ingyenes online egyeztetés alkalmával feltérképezem, hogy jelenleg hogyan működnek ezek a területek. Hamar kiderül, mi a gördülékenység akadálya, min lehet változtatni a gyors és hatékony háttérmunkák érdekében.

Javaslatot teszek a kiszervezésre, konkretizálva a feladatokat a legapróbb részletekig kidolgozva.

Keress az ingyenes online konzultációs időpontért az iroda@virtualisirodahaz.hu

További kérdésed lenne, vagy van olyan szervezés, amit nem találsz a listában? Fordulj hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségeken:

Telefon/viber: +36307473707

Email: iroda@virtualisirodahaz.hu

Szeretnél többet megtudni arról, miként működik egy virtuális asszisztens a hétköznapokban?
Olvasd el erről szóló cikkeinket.