Komplex csomagajánlat induló vállalkozások részére

VÁLLALKOZÁSINDÍTÁS STRESSZMENTESEN?

 IGEN!!!

LEHETSÉGES!!!

Mi is voltunk kezdő vállalkozók! Tudjuk jól, hogy az elején minden perc és minden fillér számít!

Arra is emlékszünk, hogy egy vállalkozás beindításánál sokszor kevés az idő, vagy a pénz arra, hogy minden profi legyen már az első pillanattól kezdve. Amíg nem indítod el, addig viszont nem is termel a vállalkozásod!

Ezért szeretnénk neked könnyebbé tenni a start pillanatát!

Adunk neked ajándékba 400.000,- forintot és jó néhány szabad órát, amit a vállalkozásod azon szegmensére fordíthatsz, amely a te szakterületed.

Nem kell üzleti szaktanácsadót, könyvelőt, grafikust, szövegírót, jogászt és fotóst keresned! Nem kell a hivatalokban sem sorban állnod! Az indulás minden kezdeti terhét levesszük a válladról!

A stratégia kidolgozásától és marketing tervtől kezdve, a vállalkozás indításának adminisztrációjától az adatkezelési szabályzaton át, a teljes arculaton keresztül a weboldalig, ránk bízhatsz mindent!

Egy hónap alatt, egy komplett szakértői csapattal minden háttérmunkát elvégzünk neked, helyetted!

Fókuszálj a bevételszerző tevékenységedre, tervezd a következő lépéséket!

Élvezd, hogy azt csinálsz, amit szeretnél és tudsz, amihez pedig nem értesz, ne kínozd magad vele!

Az induló vállalkozásoknak kidolgozott prémium KOMPLEX START CSOMAGUNK szolgáltatásait most

extra kedvezményes áron, 850.000,- Ft helyett, 450.000,- Ft-ért kínáljuk!

Csak fókuszálj azokra a feladatokra, ami a Te területed és készíts elő mindent, hogy minimalizáld a kezdeti pénzkiadást és megszerezd első elégedett ügyfeleidet!

Minket illetően pedig élvezd, ahogy a dolgok a helyükre kerülnek!

KEZDHETJÜK?

AZ AJÁNLAT RÉSZLETES TARTALMA

  • stratégiai konzultáció, a vállalkozás fő irányvonalának meghatározása, marketing terv összeállítása
  • vállalkozói igazolvány kiváltása körüli feladatok: webes ügysegéd regisztráció, számlázó program bejelentése, iparűzési adó bejelentkezés, kereskedelmi és iparkamara bejelentkezés, információs e-mail a fizetési határidőkről, adó bankszámlaszámokról, számla kiállításról, egyéb teendőkről
  • Adatkezelési szabályzat dokumentáció (GDPR)
  • domain regisztráció, web és e-mail tárhely szolgáltatás 1 évre (5GB méretig)
  • 5 menüpontos bemutatkozó honlap WP motorral, keresőoptimalizálás, kapcsolati üzenetküldő felülettel, mini galériával, ajándék 1 db termék/szolgáltatás lifestyle kompozíció fotó
  • Weboldal szövegezése
  • Facebook, instagram, linkedin oldalak létrehozása, 1 havi kezdő tartalommal
  • Szlogen 3 verzióban
  • arculatkészítés (logoterv 3 irány, 1 kiválasztott irány véglegesítése, színkódok meghatározása, névjegykártya, e-mail formátum, prezentációs sablon kidolgozása)
  • business portréfotózás (1óra fotózás, 5 retusált kép, ajándék sminkkel, több díszletben és szituációban

A VÉGÉRE PEDIG A LEGNAGYOBB DURRANÁS

Bemutatom a neves szakemberekből álló csapatot, akik mindezt megvalósítják Neked:

Aki a fő csapásirányt megmutatja, a marketing tervet felállítja, és a pozitív jövőképet megmutatja: Dr. Szabó Orsolya, a Zsolya Communication alapítója, online kommunikációs tanácsadó. Bővebben róla és a tevékenységéről itt olvashatsz. A vele készült interjúmat a stratégia meghatározásáról itt találod. Főbb referenciái: Egis, Látnivalók Magyarországon, Utazómajom stb., több száz óra konzultáció, teltházas workshopok.

A weboldaladat létrehozza, a megálmodott arculatod megvalósítja és a business portrédat elkészíti Kiss Imelda és Varga Dániel reklámgrafikus, WordPress szakértő, a Tiliteo Fotóstúdió fotósai. Főbb referenciáik:   mapi40.hu , cloe.hu , Biohair, coachvalaszto.hu , Volvo, Budapest Bank stb. Fotós munkáik itt találhatóak. Több témában is adtak már interjút nekem: a weboldal dilemmáról szóló beszélgetést itt találod, a termékfotókról és lifestyle képekről szólót itt, a business portréról pedig itt.

Aki az elkészült weboldaladat megszövegezi, aki útjára indítja céges facebook, instagram és linkedin oldalaidat tartalommal megtöltve nem más, mint Nagy Kriszta kreatív szövegíró, a Szövegdoboz megalapítója. Megtalálod, ha ide kattintasz. A vele készült interjúmat pedig itt olvashatod. Főbb referenciák: Medius Iroda, Kreatív Partner Reklámügynökség, Naturmarketing Kft. stb.

A vállalkozásod gdpr-rendeletnek való megfelelését biztosítja: Hajnerné Dr. Horváth Barbara jogász-közgazdász, a HHB Consulting Kft. ügyvezetője. Szakmai oldalát itt találod. Természetesen én is készítettem vele a témáról interjút, ide kattintva elolvashatod. Főbb referenciái: Agárdi Gyógy- és Termálfürdő Zrt., Rába-Quelle Kft., Grape-Vine Kft. és több, mint 300 vállalkozás, akinek elkészítette adatvédelmi dokumentációját.

Ha mindezzel kész vagyunk, és kezdődhet az éles bevetés, Szenes-Jenei Bernadett, az Ideal Balance Kft. tulajdonosa, könyvelője fogja az indulással kapcsolatos adminisztrációt végig vinni. Itt olvashatod a nekem adott interjúját. Bernadett az elmúlt időszakban több, mint 70 vállalkozás beindításában közreműködött!

A projekt megálmodója, koordinátora és menedzsere: Szabó Ágnes közgazdász-mérnök, a Virtuális Irodaház tulajdonosa. Rólam bővebb információkat itt találsz.

A fantasztikus névsor garantálja a minőségi végeredményt!

A legfontosabb közös nevezőnk: mindannyian a professzionális irányban hiszünk!

Ha bármilyen kérdésed maradt volna, illetve ha úgy érzed eljött az idő belevágni ebbe a nagy kalandba, keress meg elérhetőségeim bármelyikén: iroda@virtualisirodahaz.hu +3630-747-3707

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé.