Asszisztencia

Adminisztráció virtuális asszsztens segítségéval

A vállalkozásunkra úgy szoktunk tekinteni, mint egy gyermekre, aki folyamatos törődést igényel. A gyermekünket sem bízzuk rá bárkire… Így van ez a céges ügyekkel is.

Csakis olyannak adjuk át a feladatokat, aki maximálisan odafigyel minden apró részletre, és emberi tulajdonságait tekintve is megbízható, szakmailag is kiemelkedő tudást birtokol.

A Virtuális Irodaház asszisztensei is ennek fényében lettek kiválasztva.

Olyan támogatást szeretnénk nyújtani, amelynek során nem csak tehermentesítünk, hanem szakértelmünkkel proaktívan segítjük a vállalkozásodat a fejlődés útján.

Általános adminisztráció és alábbi feladatokban tudunk Neked segítséget nyújtani:

  • ügyfélszolgálat
  • kapcsolattartás üzleti partnerekkel, hivatalos szervekkel
  • email-ek kezelése
  • telefonos ügyfélszolgálat
  • naptár, időbeosztás kezelése
  • fénymásolás, scannelés, nyomtatás

További személyi asszisztensi feladatok:

  • emlékeztetők (névnap, születésnap, egyéb események figyelése)
  • adatmentés különböző adathordozókra
  • fotókönyv készítése
  • egyéb asszisztensi feladatok

Ezeken kívül még számos terhet le tudunk venni a válladról: virtuális asszisztens szolgáltatások

Ha az általad átadni kívánt feladatot nem találod a listában, egyeztetés céljából lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Telefon/viber: +36307473707

Email: iroda@virtualisirodahaz.hu

VA Kisokos

Ha téged is érdekel hogyan tudsz otthonról - valódi munkával pénzt keresni, akkor iratkozz fel a hírlevelemre és megajándékozlak a VA kisokossal!