A vállalkozásunkra úgy szoktunk tekinteni, mint egy gyermekre, aki folyamatos törődést igényel. A gyermekünket sem bízzuk rá bárkire… Így van ez a céges ügyekkel is.
Csakis olyannak adjuk át a feladatokat, aki maximálisan odafigyel minden apró részletre, és emberi tulajdonságait tekintve is megbízható, szakmailag is kiemelkedő tudást birtokol.
A Virtuális Irodaház asszisztensei is ennek fényében lettek kiválasztva.
Olyan támogatást szeretnénk nyújtani, amelynek során nem csak tehermentesítünk, hanem szakértelmünkkel proaktívan segítjük a vállalkozásodat a fejlődés útján.
Általános adminisztráció és alábbi feladatokban tudunk Neked segítséget nyújtani:
- ügyfélszolgálat
- kapcsolattartás üzleti partnerekkel, hivatalos szervekkel
- email-ek kezelése
- telefonos ügyfélszolgálat
- naptár, időbeosztás kezelése
- fénymásolás, scannelés, nyomtatás
További személyi asszisztensi feladatok:
- emlékeztetők (névnap, születésnap, egyéb események figyelése)
- adatmentés különböző adathordozókra
- fotókönyv készítése
- egyéb asszisztensi feladatok
Ezeken kívül még számos terhet le tudunk venni a válladról: virtuális asszisztens szolgáltatások
Ha az általad átadni kívánt feladatot nem találod a listában, egyeztetés céljából lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Telefon/viber: +36307473707
Email: iroda@virtualisirodahaz.hu