Asszisztencia

Adminisztráció virtuális asszsztens segítségéval

Több évnyi vállalati múltunkból eredően pontosan tudjuk, hogy egy sikeres vezető mögött mindig áll egy lojális, alapos és proaktív asszisztens, akire csukott szemmel is rá meri bízni magát és a cég ügyeit.

A Virtuális Irodaház asszisztensei ezzel a mentalitással és a maximális odafigyeléssel kívánják segíteni munkádat, hogy Neked tényleg csak arra kelljen koncentrálni, amire szeretnél: ügyfélszerzésre, cégvezetésre, értékteremtésre.

Az alábbi feladatokban tudunk Neked segítséget nyújtani:

  • ügyfélszolgálat
  • kapcsolattartás üzleti partnerekkel, hivatalos szervekkel
  • email-ek kezelése
  • telefonos ügyfélszolgálat
  • naptár, időbeosztás kezelése
  • fénymásolás, scannelés, nyomtatás

Ha az általad átadni kívánt feladatot nem találod a listában, egyeztetés céljából lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Telefon/viber: +36307473707

Email: iroda@virtualisirodahaz.hu