Árak, csomagajánlatok

Virtuális asszisztencia árak, csomagajánlatok

” Tanuld meg, hogy hozhatsz okos pénzügyi döntéseket, így nagyobb eséllyel élheted azt az életet, amire vágysz” – Jamie Kyle McGillian

Mivel nincs két egyforma ügyfél és szolgáltatás, ezért először egy virtuális kávé mellett átbeszéljük, pontosan mire lenne szükséged. Az ingyenes konzultáció alkalmával alaposan felmérjük az igényeidet, Te pedig meggyőződhetsz arról, hogy vállalkozásod és ügyeid a legjobb kezekben lesznek a Virtuális Irodaház munkatársainál.

  • Virtuális asszisztencia szolgáltatás díja: 4.500 Ft/óra
  • Virtuális projektmenedzsment szolgáltatás díja: 5.900 Ft/óra
  • Konzultáció vállalkozás indítása kapcsán: 9.900 Ft/óra
  • Konzultáció online vállalkozástámogatás témában: 9.900 Ft/óra
  • Megfelelő virtuális asszisztens kiválasztásában való közreműködés: 9.900 Ft egyszeri díj

A munkaóra perc alapon kerül elszámolásra és számlázásra.

Kedvezményes ár egyéni megbeszélés alapján lehetséges.

Fontos, hogy tudd: nálunk csak az elvégzett munkát fizeted ki, nincs semmi egyéb járulékos költséged. Nem kell, hogy fizesd munkatársaink után a járulékot, a szüneteket, de a táppénzt sem. Amikor feladat van, maximálisan arra koncentrálunk, így a lehető leghatékonyabban végezzük azt el. Amikor pedig nincs dolgunk, nem növeljük a költségeidet. Ilyen egyszerű!

Csomagok

Havi asszisztencia csomag díja

A csomag 20 munkaórát tartalmaz, ami felhasználható minden hétköznap napi 1 órában, tetszőleges munkafolyamatokra. A csomag ára 70.000 Ft.

Ügyfélszolgálati csomag nyaralás idejére

A csomag maximálisan 14 napra vehető igénybe. Ennek keretén belül naponta többször ránézek a levelezésedre, a megrendelésekre válaszolok helyetted az előre megbeszéltek alapján, a sürgős dolgokról feljegyzést küldök Neked. A szolgáltatás díja 35.000 Ft. A feladatok pontosításáért keress a +3630/747-3707-es telefonszámon, vagy az iroda@virtualisirodahaz.hu email címen.

Komplex induló start csomag kezdő és újrakezdő vállalkozások részére: 450.000 Ft.

Az ajánlat részletes tartalma:

  • stratégiai konzultáció, a vállalkozás fő irányvonalának meghatározása, marketing terv összeállítása
  • vállalkozói igazolvány kiváltása körüli feladatok: webes ügysegéd regisztráció, számlázó program bejelentése, iparűzési adó bejelentkezés, kereskedelmi és iparkamara bejelentkezés, információs e-mail a fizetési határidőkről, adó bankszámlaszámokról, számla kiállításról, egyéb teendőkről
  • Adatkezelési szabályzat dokumentáció (GDPR)
  • domain regisztráció, web és e-mail tárhely szolgáltatás 1 évre (5GB méretig)
  • 5 menüpontos bemutatkozó honlap WP motorral, keresőoptimalizálás, kapcsolati üzenetküldő felülettel, mini galériával, ajándék 1 db termék/szolgáltatás lifestyle kompozíció fotó
  • Weboldal szövegezése
  • Facebook, instagram, linkedin oldalak létrehozása, 1 havi kezdő tartalommal
  • Szlogen 3 verzióban
  • arculatkészítés (logoterv 3 irány, 1 kiválasztott irány véglegesítése, színkódok meghatározása, névjegykártya, e-mail formátum, prezentációs sablon kidolgozása)
  • business portréfotózás (1óra fotózás, 5 retusált kép, ajándék sminkkel, több díszletben és szituációban

A kezdő vállalkozóknak szóló ajánlatról itt találsz bővebb információt.

Kezdő és aktív vállalkozóként további hasznos cikkeket olvashatsz blogomon, melyet ide kattintva érsz el.

A kedvezményes árakról és az átadható feladatokról keress a +36307473707-es számon vagy az iroda@virtualisirodahaz.hu email címen.