Adminisztráció

Adminisztráció virtuális asszsztens segítségéval

Amire minden vállalkozónak szüksége van, az egy jó adminisztrátor.

Az adminisztrációs feladatok szokták jelenteni a legnagyobb terhet. Rengeteg értékes időt elrabolnak azoktól a feladatoktól, amelyek már közvetlenül a termelői vagy szolgáltatói munkát jelentik.

Ha ránk bízod az adminisztrációt, akkor a bevételszerzésre tudsz koncentrálni a kötelező papírmunka helyett.

Ezekben a feladatokban tudunk Neked segíteni (a felsorolás nem teljes körű):

  • adminisztrációs folyamatok optimalizálása, kidolgozása
  • piackutatás
  • árajánlatok bekérése, készítése
  • ügyfélkezelés
  • megrendelések kezelése
  • adatgyűjtés
  • kérdőívek, prezentációk készítése
  • nyilvántartások létrehozása, kezelése
  • üzleti levelezés
  • könyvelési anyag előkészítése, rögzítése, feldolgozása
  • iratrendezés
  • jegyzőkönyvek készítése
  • szöveg gépelése írott anyagból vagy hanganyag után
  • szövegszerkesztés, korrektúrázás
  • kimutatások, elszámolások készítése
  • számlázás

Ha az általad átadni kívánt feladatot nem találod a listában, egyeztetés céljából lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Telefon/viber: +36307473707

Email: iroda@virtualisirodahaz.hu

Ismerd meg a további virtuális asszisztens szolgáltatásokat is!

VA Kisokos

Ha téged is érdekel hogyan tudsz otthonról - valódi munkával pénzt keresni, akkor iratkozz fel a hírlevelemre és megajándékozlak a VA kisokossal!